על העתיד והגורל

 

Fate and Futureכמעט כל אחד מכיר את השיח על הנושא של גורל שפירושו שכל האירועים שעומדים להתרחש, התחרשו ומתרחשים ידועים מראש, לכל אחד יש את הגורל שאיתו הוא מגיע – וכך בעצם נדע גם מתי נמות או באיזה גיל נתחתן וכך הלאה. אסטרולוגיה נשענת על כל הנושא של חיזוי העתידות, ובעצם מנסה להגיד לנו מה אותו גורל צופן עבורנו – כך ניתן לשאר מה אותו הורוסקופ על כל מזל חופן בתוכו.




אנשים רבים מבררים על האופציה של שינוי גורל, מי מאיתנו לא רוצה את היכולות לדעת בדיוק מה עומד להתרחש ולשנות את האירועים השליליים? הפריבילגיה הזאת לא קיימת לכל אחד, אבל באמצעות פעולות כמו קריאה בקפה או צפייה בתחזית אסטרולוגית ניתן לשנות מעט את הגורל ולהרחיק מכם אירועים שליליים מראש. גורל 42 לא נקבע רק לפי המעשים שלכם בעת הנוכחית, רבים מנסים לשפר את המעשים שלהם על מנת לשפר את הגורל שלהם – אך הגורל מושפע גם ממעשים שביצעתם בגלגולים הקודמים, על פי האמונה גורל זה דבר שעובר איתכם מגלגול לגלגול – ולכן יהיה לכם קשה מאוד להשפיע עליו בטווח זמן מיידי או על ידי ביצוע מעשים חיוביים כחיפוי על מעשים רעים שביצעם בעבר או בגלגול הקודם.




לעיתים פעולות כמו קריאה בכף היד הן חלק מאותו גורל והם נועדו על מנת למשוך אותנו שנבצע פעולות מסוימות שהן חלק מהגורל שלנו. בשורה התחתונה קשה מאוד לשנות את הגורל, הוא דבר שבא איתנו כבר הרבה זמן ומי שמנסה לשנות אותו יצטרך לעבוד קשה מאוד. גורל 42 מושפע מהמון דברים, ולעיתים שינוי קטן בתת מודע יכול לעשות את ההבדל ולגרום לגורל שלנו להגיע לסיטואציה הרבה יותר חיובית עבורנו.
אז לפני שאתם מבצעים טארוט או בדיקה של התחזית האסטרולוגית – תנסו לבדוק לאט לאט מה הרמזים שהגורל מנסה לסמן לכם. זה יכול לעזור לכם יותר מאשר להבין מה העתיד צופן לכם, אך תהיו חסרי אונים וללא יכולת תגובה על מנת לשנות את המצב לטובתכם או בשבילכם.

 Title 470-21
כמעט כל אחד מאיתנו רוצה לדעת מה יהיה בעתיד. בהיסטוריה של האנושות וגם היום,  אסטרולוגים ולא רק הם התעסקו תמיד בקריאת העתיד בצורות שונות וניסו לנבא את העתיד. בהמשך ניתן לקרוא על חיזוי העתיד בהיסטוריה של אסטרולוגיה.

 

Nostradamus Prophecies 2015נבואות נוסטרדמוס לשנת 2015

נבואות נוסטרדמוס עבור 2015: “תהיה אש על הספינה, מגפה ושבי”. הנבואות של נוסטרדמוס המפורסם עבור 2015 …
Read More

 

 

 

prediction for 2014 horoscopeנבואות נוסטרדמוס לשנת 2014

רבות מהנבואות של נוסטראדמוס היו מדויקות בצורה מפחידה, במיוחד שהדברים קרו מאות שנים לאחר מותו. הפעם…

Read More

 

 

 

The Oracle at Delphiהאורקל מדלפי וקריאת העתיד

האורקל מדלפי היה המקום הקדוש ביוון העתיקה העתיקה. באורקל מדלפי היה ניתן לשמוע את דבריו של האל, נבואות…
Read More

 

 

 

Nostradamusחיזוי העתיד עם נוסטרדמוס

נוסטרדמוס הוא האסטרולוג היהודי שחי במאה ה-16 והיה לו כוחות של חיזוי העתיד. נבואות נוסטרדמוס מפורסמות…
Read More

 

 

 

Fate and Futureעל העתיד והגורל

כמעט כל אחד מכיר את השיח על הנושא של גורל שפירושו שכל האירועים שעומדים להתרחש, התחרשו ומתרחשים…
Read More




שלח תגובה

*

תפריט נגישות