Nostradamusאחד האסטרולוגים המוכרים ביותר עד היום הוא ללא ספק נוסטרדמוס, האסטרולוג היהודי נולד בשנת 1503 בצרפת. נבואות נוסטרדמוס מפורסמות עד היום ברחבי העולם, יש מספר לא מועט של סיפורים ואגדות המעידות כי לנוסטרדמוס הייתה יכולת לנבא את העתיד – דבר שהפך אותו למפורסם עד בחייו וכמובן שגם אחרי מותו. נוסטרדמוס היה מפורסם מאוד ברחבי העולם, כולם הכירו את יכולת הניבוי שלו ואת יכולת הריפוי שלו – ואנשי אצולה בכל רחבי העולם ביקשו את עזרתו.
חיזוי העתיד זה לא דבר מובן מאליו, וסיפור הניבוי הגדול ביותר של נוסטרדמוס קשור לאפיפיור סיקסטוס החמישי. שנוסטרדמוס פגש אותו בצעירותו, עוד שהיה נזיר צעיר ונוסטרדמוס נישק את גלימתו ובכך בעצם חיזה כי הוא הולך להיות אפיפיור בעתיד. עוד אגדה על נוסטרדמוס נבואות ניתן לראות בשנת 1700 שבה רצו להעביר את קברו של נוסטרדמוס, במהלך תהליך העברה נפתח הקבר ובו התגלה תליון עתיק ועליו רשומה השנה שבה נפתח הארון – 1700.

נבואה שמגשימה את עצמה הייתה נפוצה מאוד אצל נוסטרדמוס, אך ישנם אנשים סקפטיים שטוענים כי החיזויים השונים שלו הם מסובכים לפירוש והבנה – וכל אחד יכול לתרגם אותם ככל העולה על רוחו. בנוסף יכולת הרפואה שלו על פי דעתם של הספקנים הועברו לו מסבו, וכך בעצם אין לו יכולות מיוחדות אלה יכולת למידה מהירה. קריאת העתיד בשנים בהם הנביא היה חי היו נפוצות מאוד, ולכן באותם שנים היה ניתן להיתקל בעשרות רבות של אגדות בהם שמו היה עולה לאוויר. אך אין ספק לגבי הפופולאריות שלו, אם עד היו
נמכרים ספרים תחת שמו.

ניתן להגיד בפה מלא כי נוסטרדמוס היה אחד האסטרולוגים והרופאים הגדולים ביותר עד היום – כל נבואה שלו התפרסמה ונשמרת עד עצם היום הזה. חיזוי העתיד שלו אומנם ניתנים לפירוש לכאן ולכאן אך ללא ספק מדובר בבן אדם מיוחד עם יכולות לא רגילות. יש כאלה שיגידו כי הוא נביא ויש כאלה שיגידו כי הוא בן אדם עם יכולת הבנה ברמה גבוהה מאוד.

דרגו עמוד זה הזה 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

עמוד זה נצפה על ידי 2,191 גולשים