הורוסקופ שנתי 2022

הורוסקופ שנתי 2022​אסטרולוגיה שנתית של שנה הקודמת הביאה אי יציבות בכל תחומי החיים ושיהיה מאבק בין החדש לישן. בין מזל דלי, שהוא מזל מהפכני בהגדרה והיכן שבתאי נמצא, לבין מזל שור, מזל שמרני ומעוגן במסורות, שבו נמצא אוראנוס.
הורוסקופ 2022 מנבא גם אי יציבות אשר תורגש במיוחד מבחינה כלכלית, כלומר המשבר הכלכלי עוד לפנינו. שבתאי הוא כוכב של המגבלות וכידוע מזל שור אחראי לתחום הפיננסי. 
לשבתאי בדלי יש גם רעיונות החוזרים על עצמם ולפי הורוסקופ 2022 הוא יביא גם קנאות, כך שנצטרך להיזהר לאילו אידיאולוגיות אנו מצטרפים השנה. לדוגמה, שבתאי בדלי היה מעורב בתיאוריה של הגזע הארי, שהיה הבסיס לפרוץ השואה.

דרגו עמוד זה הזה 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

עמוד זה נצפה על ידי 511,684 גולשים




 

לפי אסטרולוגיה שנתית 2022 הבעיות, אי הנוחות והחסימות הקשורות בנסיעות לחו”ל יהיו נוכחות לפחות עד אמצע שנת 2022. איכשהו, במהלך שנת 2022 אנו נוטים להיות רציונאליים ככל האפשר, לחפש טיעונים לכל מה שאנחנו שומעים או קוראים, לחפש אישורים למידע שמגיע אלינו. אנו רוצים לדעת את האמת יותר מתמיד.
תחזית אסטרולוגית 2022 אומרות לנו שהשנה הזאת תגיע עם סיכוי להתחלות חדשות עבור רוב המזלות. במהלך השנה על פי הורוסקופ 2022 הם ינקטו צעדים חשובים בחיים, הן מבחינה אישית, רגשית והן מבחינה מקצועית.שנת 2022 תהיה שנה על שחרור, ריפוי והזדמנויות רבות. אסטרולוגיה שנתית 2022 עבור מזלות שונים מכריזה על רווחים חשובים, התפתחויות בלתי צפויות, אך חיוביות ופוריות.



 

 

 

שאלות ותשובות על הורוסקופ ואסטרולוגיה

מזל רע, האם ניתן למנוע את זה?
קיימות אמונות טפלות רבות על מנת להימנע ממזל רע, בכל זאת אף אחד מאיתנו לא רוצה למצוא את עצמו בתקופה שבה קורים לו רק דברים רעים. הורוסקופ יכול להתריע בפנינו שעומדת להתרחש עלינו תקופה פחות טובה, וכך בעצם נוכל להיות ערוכים ולנסות למנוע ולמזער את החומרה של הדברים. תחזית אסטרולוגית חודשית או שבועית תוכל להודיע לנו באילו תחומים אנו עומדים לסבול ממזל רע, וכך בעצם לעשות דברים קצת אחרת.
הורוסקופ מאפשר לנו להיות ערוכים לתקופות רעות, ובעצם לעיתים אף למנוע מהם להתרחש - וכך בעצם להדוף את המזל הרע ולדעת כי אנו עומדים להיות בתקופה מעט שונה ממה שאנו רגילים.

תכונות טובות של מזל יכולות לשמש לדעתי?
גלגל המזלות מתאר תכונות חיוביות ושליליות בכל מזל ומזל, במידה והמזל שלכם על פי הורוסקופ שופע בתכונות טובות זה לא אומר בהכרח שאתם יכולים לנוח על זרי הדפנה. עליכם ליישם את התכונות הטובות שמוצגות על גבי אסטרולוגיה, ולהצליח להביא אותם לידיי ביטוי בדרך הטובה ביותר.
כמובן שלפי הורוסקופ תוכלו לדעת עם אילו מזלות תסתדרו יותר, ועם אילו מזלות הקשר בניכם צפוי לעלות על שרטון מוקדם מהצפוי. המזל שלכם מביא תכונות שלעיתים יהיו מוסתרות בכם, והחוכמה היא להבליט אותם עם האנשים הרלוונטיים. לכן אל תסתמכו על תכונות חיוביות, המטרה שלכם כמו תמיד היא להביא אותם אל האנשים המתאימים ולהבליט אותם כלפי חוץ - כך שכולם יוכלו לשים לב לתכונות המאפיינות את המזל שלכם.

מזלות שיצליחו בגדול לפי הורוסקופ 2022

תחזית אסטרולוגית של נוסטרדמוס לשנת 2022

תפריט נגישות