הורוסקופ שנתי תשע”ט

הורוסקופ שנתי תשע”טהורוסקופ שנתי תשע”טהורוסקופ לשנת תשע”ט קובע כי אתם הולכים לחוות שנה מיוחדת במינה, ועבור חלק נכבד מן האנשים מדובר בשנת מפתח במובנים רבים. אסטרולוגיה לשנת תשע”ט מציינת כי חלקכם תשושים מהשנה הקודמת, אך השנה הקרובה הולכת להביא איתה רוח חדשה ומרעננת. הורוסקופ תשע”ט מציין כי מרבית האנשים יקבלו את ההחלטות הטובות ביותר עבורם, כך שהם יצליחו להוציא מעצמם את המקסימום.

בשנה הקודמת היה קשה מאוד למרבית האנשים לבלוט ולהביא את עצמם לידיי ביטוי, והשנה זה הולך לקרות. אסטרולוגיה תשע”ט מציין כי מבחינה רומנטית אנשים רבים צפויים לעשות קפיצת מדרגה ולמצוא זוגיות חדשה. זאת בהחלט שנה טובה למצוא זוגיות ולהפוך אותה לקשר רציני עבור מרבית האנשים.

קריירה ולימודים על פי אסטרולוגיה שנתי תשע”ט

אחד מהנושאים החשובים ביותר שיעמדו על הפרק בהתבסס על פי הורוסקופ לשנת תשע”ט זה הקריירה והלימודים שלכם. הורוסקופ שנתי תשע”ט לא חוזה יותר מידיי שינויים במובנים הללו, אך הוא בהחלט מציין כי אתם תשמרו על מה שהשגתם עד כה. אם רוצים לדעת יותר מיסטיקנים בטלפון יכולים לעזור לכם עם פרטים חשובים שהם אישיים.

ועבור חלק קטן מכם אף יהיה שדרוג מסוים שיבוא בעיקר בזכות התמדה ועבודה קשה. הורוסקופ תשע”ט מציין כי מבחינת לימודים אתם הולכים לחוות שנה גדושה בהצלחות ובהישגים משמעותיים. מה מכם שמתבלט בנושא הזה, זאת בהחלט השנה הטובה ביותר בתקופה הקרובה להתחיל ללמוד וכך למקסם את כל היכולות החבויות בכם.

משפחה ומצב בריאותי על פי אסטרולוגיה לשנת תשע”ט

הורוסקופ שנתי תשע”ט מציין לחיוב את בני המשפחה שלכם, וקובע כי הם ברוב המקרים יהיו הכוח שמניע אתכם אל עבר ההצלחה. אסטרולוגיה שנתי תשע”ט קובעת כי מרבית האנשים אינם מקדישים מספיק זמן להיות בקרבת בני המשפחה שלהם, ולכן זה בהחלט משהו שצריך לעבוד עליו.
אסטרולוגיה תשע”ט קובע כי השנה הקרובה יכולה להיות משמעותית עוד יותר אם תדעו לפנות זמן לבני המשפחה שלכם, ולהיות קרוב אליהם. המצב הבריאותי שלכם על פי כל התחזיות צפוי להיות ללא שינוי ניכר, ואתם הולכים לחוות שנה דומה לשנה הקודמת במובן הזה. כמובן שאתם יכולים לשפר את מצבכם הבריאותי אם תדעו לשמור על עצמכם בכל המובנים.

 

 

 

שאלות ותשובות על הורוסקופ ואסטרולוגיה

איך ניתן ללמוד על הורוסקופ?
אסטרולוגיה היא תורת חיים שיכולה לפתוח עבורכם דלתות רבות, ולכל אלה המתעניינים בנושא מומלץ להרחיב את הידע וללמוד על הורוסקופ ואסטרולוגיה בכל דרך אפשרית. ישנם מורים ואנשי מקצוע המוכנים להעביר שיעורים בנושא וללמד את התורה לכאלה המעוניינים בכך. בנוסף ישנם אתרי אינטרנט רבים שמעבירים קורסים קצרים בתחום האסטרולוגיה, וגם באמצעות תוכלו להעשיר את הידע שלכם בתחום.
קריאה של תחזית אסטרולוגית לא תעזור רק לכם אלה גם לקרובים אליכם, ואם תלמדו כיצד פועלת תורת האסטרולוגיה לעומק - הנגישות לכל הנושא של הורוסקופ יומי, שבועי, חודשי או שנתי יהיה בהישג יד עבורכם. ותמיד תוכלו להיות אוזן קשבת לקרובים שלכם ולייעץ להם על פי המזלות.

מה זה אסטרולוגיה על פי היהדות?
היהדות איננה אוסרת על קריאה באסטרולוגיה, ועל פי מרבית הרבנים בקריאה של הורוסקופ או כל דבר אחר הקשור למזלות ישנם דברים הלקוחים מהאמת. כמובן שמומלץ לקחת כל דבר בעירבון מוגבל, ולהיוועץ עם רב או איש דת הקשור לקבלה על מנת לאמת את מה שכתוב על גבי תחזית אסטרולוגית שיצא לכם לקרוא אותה. אך יש הבדל בין הורוסקופ יומי שברוב המקרים יעסוק בשטויות, והורוסקופ חודשי שמדבר על תקופת זמן רחבה יותר וברוב המקרים הוא יהיה מדויק יותר.
אך גם כאשר רוצים לדעת מה כתוב על גבי הורוסקופ שבועי, מומלץ לעשות זאת עם עזרתו של אסטרולוג מנוסה - כזה שהמידע שהוא ימסור יהיה אמין ומדויק על פי גלגל המזלות.

תפריט נגישות