הורוסקופ שנתי 2023

הורוסקופ שנתי תשפ”ד

בשנת תשפ”ד פלוטו נכנס למזל דלי ולפי כך צפויות שינויים רבים. חלק מהשינויים לפי הורוסקופ שנתי של ראש השנה היהודי תשפ”ד יגרמו לאירועים בלתי צפויים ולעיתים לא רצויים. כל האירועים נכפים על ידי הסביבה החיצונית. בהשפעת פלוטו במזל דלי, זו המהפכה …

 

הורוסקופ 2023 מבשר על תחילה יוצאת דופן הודות נוכחותם של צדק ושבתאי, כוכבי לכת שעוזרים לממש את הפוטנציאל שלנו מבחינה חברתית ומקצועית. שנה שעברה רבים מכם היו חסומים בתחומים אלה כל השנה, מסיבות שונות, דרמטיות יותר או פחות. לפי אסטרולוגיה שנתית 2023 הופכת לשנה ידידותית יותר, נינוחה יותר, זורמת יותר, ופרודוקטיבית יותר. אם שנה הקודמת הייתה מלאת מכשולים, על פי הורוסקופ שנתי 2023 אתם תנסו להשתחרר מהמחייבות הקודמות ותצליחו להתקדם יותר לעבר מטרות קשורות לתחומים אשר שאתם באמת אוהבים להתעסק בהם. השילוב בין יופיטר ושבתאי לפי הורוסקופ 2023 יביא גם מידע קשור להזדמנויות וגם עזרה של חברים. עם זאת, אסטרולוגיה שנתית 2023 ממליצה לכם להמשיך להתנהג באחריות ולהתאמץ כמו כל בן אנוש עם השאיפה לצמוח מנקודת מבט חברתית ומקצועית. זה הזמן שבו על פי הורוסקופ 2023 אפשר להפוך תשוקה לתחום מסוים למקצוע, ויותר מזה, שום דבר לא מועיל יותר לעצמאות ולהימלט מלחץ ההיררכיות מכל סוג שהוא מאשר המעבר הזה.

דרגו עמוד זה הזה 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

עמוד זה נצפה על ידי 513,594 גולשים




 

 

 

שאלות ותשובות על הורוסקופ ואסטרולוגיה

מזל רע, האם ניתן למנוע את זה?
קיימות אמונות טפלות רבות על מנת להימנע ממזל רע, בכל זאת אף אחד מאיתנו לא רוצה למצוא את עצמו בתקופה שבה קורים לו רק דברים רעים. הורוסקופ יכול להתריע בפנינו שעומדת להתרחש עלינו תקופה פחות טובה, וכך בעצם נוכל להיות ערוכים ולנסות למנוע ולמזער את החומרה של הדברים. תחזית אסטרולוגית חודשית או שבועית תוכל להודיע לנו באילו תחומים אנו עומדים לסבול ממזל רע, וכך בעצם לעשות דברים קצת אחרת.
הורוסקופ מאפשר לנו להיות ערוכים לתקופות רעות, ובעצם לעיתים אף למנוע מהם להתרחש - וכך בעצם להדוף את המזל הרע ולדעת כי אנו עומדים להיות בתקופה מעט שונה ממה שאנו רגילים.

תכונות טובות של מזל יכולות לשמש לדעתי?
גלגל המזלות מתאר תכונות חיוביות ושליליות בכל מזל ומזל, במידה והמזל שלכם על פי הורוסקופ שופע בתכונות טובות זה לא אומר בהכרח שאתם יכולים לנוח על זרי הדפנה. עליכם ליישם את התכונות הטובות שמוצגות על גבי אסטרולוגיה, ולהצליח להביא אותם לידיי ביטוי בדרך הטובה ביותר.
כמובן שלפי הורוסקופ תוכלו לדעת עם אילו מזלות תסתדרו יותר, ועם אילו מזלות הקשר בניכם צפוי לעלות על שרטון מוקדם מהצפוי. המזל שלכם מביא תכונות שלעיתים יהיו מוסתרות בכם, והחוכמה היא להבליט אותם עם האנשים הרלוונטיים. לכן אל תסתמכו על תכונות חיוביות, המטרה שלכם כמו תמיד היא להביא אותם אל האנשים המתאימים ולהבליט אותם כלפי חוץ - כך שכולם יוכלו לשים לב לתכונות המאפיינות את המזל שלכם.

מזלות שיצליחו בגדול לפי הורוסקופ 2023

תחזית אסטרולוגית שנתי 2023

תפריט נגישות