הורוסקופ שנתי 2022

הורוסקופ שנתי 2022​אסטרולוגיה שנתית של שנה הקודמת הביאה אי יציבות בכל תחומי החיים ושיהיה מאבק בין החדש לישן. בין מזל דלי, שהוא מזל מהפכני בהגדרה והיכן שבתאי נמצא, לבין מזל שור, מזל שמרני ומעוגן במסורות, שבו נמצא אוראנוס.
הורוסקופ 2022 מנבא גם אי יציבות אשר תורגש במיוחד מבחינה כלכלית, כלומר המשבר הכלכלי עוד לפנינו. שבתאי הוא כוכב של המגבלות וכידוע מזל שור אחראי לתחום הפיננסי. 
לשבתאי בדלי יש גם רעיונות החוזרים על עצמם ולפי הורוסקופ 2022 הוא יביא גם קנאות, כך שנצטרך להיזהר לאילו אידיאולוגיות אנו מצטרפים השנה. לדוגמה, שבתאי בדלי היה מעורב בתיאוריה של הגזע הארי, שהיה הבסיס לפרוץ השואה.

דרגו עמוד זה הזה 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

עמוד זה נצפה על ידי 511,683 גולשים




 

לפי אסטרולוגיה שנתית 2022 הבעיות, אי הנוחות והחסימות הקשורות בנסיעות לחו”ל יהיו נוכחות לפחות עד אמצע שנת 2022. איכשהו, במהלך שנת 2022 אנו נוטים להיות רציונאליים ככל האפשר, לחפש טיעונים לכל מה שאנחנו שומעים או קוראים, לחפש אישורים למידע שמגיע אלינו. אנו רוצים לדעת את האמת יותר מתמיד.
תחזית אסטרולוגית 2022 אומרות לנו שהשנה הזאת תגיע עם סיכוי להתחלות חדשות עבור רוב המזלות. במהלך השנה על פי הורוסקופ 2022 הם ינקטו צעדים חשובים בחיים, הן מבחינה אישית, רגשית והן מבחינה מקצועית.שנת 2022 תהיה שנה על שחרור, ריפוי והזדמנויות רבות. אסטרולוגיה שנתית 2022 עבור מזלות שונים מכריזה על רווחים חשובים, התפתחויות בלתי צפויות, אך חיוביות ופוריות.



 

 

 

שאלות ותשובות על הורוסקופ ואסטרולוגיה

איך הורוסקופ יכול לעזור לזוגיות שלי?
זוגיות ואהבה זה אחד הדברים שמעסיקים אותנו מידיי יום, הורוסקופ נותן לנו הזדמנות חסרת תקדים לבדוק מה העתיד צופן לנו מבחינת זוגיות. אסטרולוגיה מאפשרת לנו לבדוק על פי המזלות מי מתאים לנו יותר, ואם איזה מזל היחסית עשויים לעלות על שרטון מוקדם מהצפוי. הורוסקופ מתאר את האופי שלנו ומנתח אותו לפרטי פרטים, כך בעצם אנו נוכל להכיר את עצמנו טוב יותר וגם את בן או בת הזוג שלנו על ידי קריאה של תחזית אסטרולוגית שתביא לנו את כל המידע הרצוי.
כמובן שהתאמת מזלות צריכה להיעשות ברוב המקרים על ידי איש מקצוע מיומן, שיקרא את המפה האסטרולוגית בצורה כזו שתהיה כמה שיותר מדויקת למצב שבו אתם נמצאים ולא תחסיר שום פרט. הורוסקופ הוא ללא ספק הדרך הטובה ביותר למציאת אהבה ולשיפור הזוגיות.

איפה ניתן לקבל ייעוץ אסטרולוגי?
אנשי מקצוע בתחום האסטרולוגיה הפכו להיות מבוקשים מאוד, אלפי צעירים ומבוגרים רואים בכל הנושא של תחזית אסטרולוגית שנתית הזדמנות חסרת תקדים לדעת מה צופן העתיד. ניתן לבדוק הורוסקופ כמעט בכל זמן, ואפילו מומלץ לבצע מעקב רציף כל כמה שנים ולבדוק את המפה האסטרולוגית. אסטרולוגיה יומית או שבועית זמינה כמעט בכל מקום, ולכן הנגישות היא פשוטה מאוד - באמצעות האינטרנט תוכלו למצוא הורוסקופ שבועי והורוסקופ יומי על המזל שלכם, מבלי לצאת מהבית או לפנות אל איש מקצוע.

מומלץ למנן את השימוש באסטרולוגיה ולבצע את זה בצורה נבונה ומחושבת. לא כדאי לבדוק את ההורוסקופ שלכם בכל יום, אך חשוב לשמור על תדירות של פעם בכמה זמן שתבדקו מה צופנת לכם השנה הקרובה או ממה מוטב שתתרחקו בזמן הקרוב.

מזלות שיצליחו בגדול לפי הורוסקופ 2022

תחזית אסטרולוגית של נוסטרדמוס לשנת 2022

תפריט נגישות