Industry and Societyשנת 2015 תעמיד את כולנו במבחן המעשה ולכן אפשר להגיד שמדובר על שנת של עשייה כלומר התשע”ה – התעשה. אסטרולוגיה שנתית מבשרת על שנה מאוד ייחודית. לפי תחזית אסטרולוגית שנתית כוכב הלכת שבתאי יעזוב את מזל עקרב ויכנס למזל קשת.

המהלך הזה עלול לגרום להגבלה של החופש או של האידיאלים. גם יופיטר יעבור למזל בתולה ושם הוא יצטרך להתמודד עם המון פרטים זניחים כדי להוציא לפועל כל מני דברים.
אסטרולוגים מומלצים אומרים שהשינויים האלה יקרו רק באמצע שנת 2015 כלומר כמעט לקראת סיומה של השנה העברית.

מפני שיוטלו מיסים וגזרות כלכליות חדשות על העם, ייתכן שבאביב של שנת 2015 תתרחש מהפכה חברתית אשר תגרום על מתיחות בין שמאל לימין ובין מגזרים שונים של אזרחי המדינה. המרד החברתי יתמקד בשינוי סדרי עדיפויות בחלוקת התקציבים הממשלה, בקשר בין להון ושלטון ובריכוזיות במשק. התוצאות של המהפכה יצליחו להשליט סדר חדש שיועל לדורות הבאים. בזמן המרד, שיתרחש בהדרגה, צפויים נזקים נקים, לתאגידים הגדולים ולאנשי עסקים.

עם כל זה, מבחינה כלכלית באופן כללי, ישראל תשתפר במיוחד החל מהחלק השני של השנה. ישנו פן נוסף אשר ישפיע על המצב החברתי והכלכלי והו חשיפה מפתיעה של פרשת שחיתות חדשה. לגבי החוק מע”מ אפס של שר האוצר לשעבר יאיר לפיד לא יתממש למרות שגם בכנסת הבא הוא ילחץ לממש את החזון שלו. מה שיביא להוזלה משמעותית של מחירי הדיור בישראל יהיו החלטת חדשות ומהפכניות של ממשלה החדשה. הבעיה שירידה ממשית במחירים נוכל להרגיש רק לקראת שנה הבא.

דרגו עמוד זה הזה 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

עמוד זה נצפה על ידי 1,556 גולשים