הורוסקופ שנתי 2021

הורוסקופ שנתי 2021האנשים תמיד דאגו לעתיד שלהם והופכים להיות סקרנים ומשתוקקים לדעת מראש את עתידם. אסטרולוגיה שנתית 2021 מבשרת על שנה שבה אנו מתחילים לאסוף חלקי פאזל המפוזר של השנה הקודמת, אם כי על מנת לבנות אותו מחדש, נצטרך לקחת על עצמנו את האתגר העצום ולהפעיל מחדש את החיים החברתיים, הפיננסיים והפוליטיים אם אנו רוצים לראות חברה בה כולם יכולים לשגשג. בהשוואה לשנים קודמות מלאות בסכסוכים, מתחים וטלטלות, אסטרולוגיה שנתית 2021 מבטיחה תקופות טובה יותר.

דרגו עמוד זה הזה 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

עמוד זה נצפה על ידי 511,195 גולשים


 

הורוסקופ שנתי תשפ”ב

הורוסקופ שנתי תשפ”ב מכריז על שנה שבה הכרה העצמית יותר עמוקה יהיה הדבר המרכזי. מיקומם של כוכבי הלכת יעודד אותנו ישירות לעבוד על עצמנו ולשפר תחומים שונים בחיינו…

 

אסטרולוגים מבשרים על הורוסקופ 2021 שיהיה שנה של הרמוניה, איזון מחודש, התאוששות, חזרה לדרך של מטרות אישיות וחברתיות טובות. כעת יש לנו אפשרות להסתגל לשינויים שחלו עם רצוננו או בלעדיו – באופן אישי, מקצועי, חברתי וכו’. אנו מצפים לראות התקדמות המדעית והטכנולוגית בשנת 2021 והטיפול האפקטיבי בקורונה יכול להיות אחד מהם. מבחינה נומרולוגית שנת 2021 נשלטת על ידי המספר 5 אשר מסמל תקופה של מעבר אינטנסיבי ושינויים גדולים. במהלך השנה הנומרולוגית עם ויברציה 5 אנו מרגישים לעתים קרובות יותר חופשיים ומוכנים יותר לשינוי. אנו נבצע יוזמות חדשות ואולי אפילו נרגיש את כנפינו צומחות. יודגש הרצון לידע, הרצון לעצמאות וכן השאיפה למתוח את גבולותינו. בנוסף, “השנה של 5” תדגיש את חולשותינו. כל אותה העת, לפי הורוסקופ 2021 המשבר הסביבתי יישאר איתנו וגם דורש את תשומת ליבנו. הורוסקופ 2021 חוזה זעם של אנשים שילך ויתגבר כלפי ענקיות הטכנולוגיה העולמיות ולחץ לשינוי בחירויותיהן, מכיוון שאנשים רוצים שינוי באופן שבו הטכנולוגיה מגנה על פרטיות ועל נתונים האישיים. לקרת סוף השנה, על פי הורוסקופ 2021 יופיטר עובר רשמית לדגים ב- 28 בדצמבר ואילו כוכב הלכת של האהבה, ונוס יהיה בנסיגה במזל גדי ב -19 בדצמבר. נצטרך להעריך מחדש את הערכים והאחריות המשותפת שלנו, בנוסף להערכה מחודשת שלכבודנו במערכת היחסים. אנו מעודדים לקראת פרודוקטיביות ועושר חומרי. מעל הכל, לפי תחזית אסטרולוגית 2021 אותנו נהיה אמיצים יותר להתמודד עם הדברים שחששנו מהם, או להימנע משינוי, כדי שנוכל לשפר את איכות חיינו.

 

 

 

שאלות ותשובות על הורוסקופ ואסטרולוגיה

איך כוכבי הלכת משפיעים על המזל שלי?
כוכבי הלכת הם חלק בלתי נפרד מהתכונות המנחות של המזל שלכם, על פי הורוסקופ ישנם שינויים מאסיביים באופי של המזל שלכם מעת לעת - הסיבה העיקרית לכך היא תזוזה של כוכבי הלכת הבולטים בתוך המזל שלכם. לכל מזל יש את כוכב הלכת השייך אליו, ובשילוב עם היסודות השונים ניתן לבנות תחזית אסטרולוגית שתתבסס על התנועה העתידית של כוכבי הלכת שבעצם תשפיע באופן ישיר על מה שיקרה לבני כל מזל.
כוכבי הלכת משפיעים על הורוסקופ על ידי התזוזה שלהם והדינמיות שלכם ברחבי הגלקסיה, ככל שהכוכב יזוז יותר במהלך השנה כך אתם צפויים לחוות עליות ומורדות מבחינת מצב הרוח ואופן הפעילות שלכם.

האם השם שלי משפיע על האופי שלי? 
לפני אמונות רבות לשם הניתן לכם ביום הלידה יש חשיבות עליונה בגיבוש האופי שלכם, הורוסקופ ואסטרולוגיה ברוב המקרים לא יחשיבו את השם שלכם כפקטור בגיבוש של תחזית אסטרולוגית למזל שלכם - אך אם תפנו אל הקבלה או אמונות אחרות כנראה שלשם שלכם תהיה חשיבות עליונה. אם החלטתם בכל זאת לפנות אל האופציה של אסטרולוגיה מוטב שתבדקו גם מה השם שלכם אומר עליכם - זה בהחלט יכול לעזור לכם.
אומנם אין קשר ישיר בין הורוסקופ ובין השם שניתן לכם ביום לידתכם - אך בכל זאת כל אלמנט שעשוי לתת לכם תמונת מצב לעתיד שלכם יכול לעזור לכם בגיבוש התמונה הסופית והעתידית.

תפריט נגישות