הורוסקופ שנתי 2020

הורוסקופ שנתי 2020בעיקר במחצית השנייה של שנה שמסתיימת, ניבאה על ידי כניסתו של צדק למזל גדי, עליונותו של אלמנט הקרדינל המאפיין את שנת 2020, לפחות עד דצמבר, כאשר שבתאי ויופיטר מתיישבים במזל דלי. מבחינת נומרולוגיה שנת 2020 נשלטת על ידי המספר 4, המסמל בין השאר את המסורת ובנוסף עם דגש חזק במזל גדי, אשר מקושר לעיתים קרובות לערכים. באופן כללי, על פי תחזית אסטרולוגית שנתית רוב 2020 תהיה שנה שבה אנו בונים בסיס איתן לחיינו ומגבשים את הישגינו עד כה.

דרגו עמוד זה הזה 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

עמוד זה נצפה על ידי 510,760 גולשים


 

הגישה המתאימה ביותר שאנו יכולים לראות בשנת 2020 היא גישה אחראית, השוקלת בזהירות את הסיכונים והיתרונות של כל בחירות. בדרך זו אנו מאפשרים לעצמנו להתפתח בהדרגה ובבטיחות לכיוון היעדים שלנו. באופן כללי, הורוסקופ 2020 חוזה שהשנה תהיה מלאה בחידושים עבורנו, בכל ההיבטים.
האם תגיע ליעדי הקריירה שלכם? האם סוף, סוף תפגשו את אהבת חייכם? יהיה רצון לשינוי לאורך כל שנת 2020. הסיבה לכך היא מיקומו של אורנוס במזל שור, שיימשך עד אוקטובר. מסיבה זו, האמונות, הערכים והמסורות המשפחתיות ייראו מיושנות וננסה להחליף אותן. עם זאת, במקביל, עשויים להתרחש בעתיד שינויים בלתי צפויים ביחסים בינאישיים.
על פי הורוסקופ 2020 לסטורן בגדי יש את היכולת לשנות הכל ואנו ממליצים לתכנן תוכנית, מכיוון שהפרויקטים הללו יהיו למשך 29 השנים הבאות. לפי אסטרולוגיה שנתית 2020 שבתאי במזל גדי עד 21.03.2020 מגיע עם תגמול למי שהסתבך, אך גם עם שיעורים קשים לחיים.
לאחר מעבר שבתאי בגדי, רבים ילמדו לחיות באמת, להעריך את מה שהם רכשו ולהבין אם שנאתם משתלמת. בנוסף לפי הורוסקופ 2020 נוכחותו של סטורן פירושה חוקים, עבודה קשה, ריסון, סבלנות. לסטורן יש את היכולת לשנות את כל מה שסביבנו, אם נפעל להשגת מה שאנחנו מתכוונים, אחרת נקבל שיעור קשה לחיים, שלאחריו נשוב עם הרגליים על קרקע. מי שעבד שנים ברציפות, אבל גם מי שניצל את עבודתם יובאו כעת לקדמת הבמה ואף אחד לא ינצל אותם, במילים אחרות, הם יתמרדו.

הורוסקופ תשפ”א

 

 

 

שאלות ותשובות על הורוסקופ ואסטרולוגיה

האם המזל מלווה אותי לכל החיים?
המזל ניתן לכם על פי תאריך הלידה שלכם, ולכן הוא מלווה אתכם לכל החיים ולא ניתן לשינוי או לתחלופה. כמובן שהאפיונים של המזל הינם משתנות מעת לעת, ולמרות שיש בו תכונות בולטות - כל פעם יהיו לכם דברים חדשים הכתובים על גבי הורוסקופ ומהווים מעין אפשרות לדעת מה צופן העתיד על ידי קריאה של תחזית אסטרולוגית.
המזל אומנם מלווה אתכם לכל החיים, אך אסטרולוגיה היא לעולם לא קבועה ובאפשרותכם לשלוט על התכונות הבולטות שלכם וכך בעצם לכוון את החיים שלכם על פי רצונכם. לכן אומנם המזל ילווה אתכם כל הזמן, אך הדינמיות של התכונות בו יהיו מגוונות ולא ישעממו אתכם.

איך אדע אם ההורוסקופ באמת אמין?
ישנן דרכים רבות לדעת מה צופן העתיד. הורוסקופ ואסטרולוגיה הן לא הדרכים היחידות לדעת מה צופן העתיד, תורות כמו קלפי טארוט, קבלה ועוד נוספות הפכו להיות נפוצות מאוד במחוזותינו. כמובן שהתורה הנפוצה ביותר היא אסטרולוגיה, ומרבית אנשי המקצוע יטענו שהיא גם האמינה ביותר מבין השיטות האחרות - אך כמובן שכל תורה אחרת יש מעט מן המציאות, ושילוב של כל התורות ביחד יכול להניב לכם תמונת מצב ברורה ואמינה.

אם החלטתם לבדוק מה צופן העתיד בכל תורה שהיא, בין אם מדובר בקבלה או הורוסקופ ואסטרולוגיה מומלץ לפנות אך ורק אל מומחים בתחום זה. אל תנסו לחסוך עלויות ולבדוק דרך האינטרנט או אנשי מקצוע שאינם מספיק מנוסים בתחום שלהם.

תפריט נגישות