הורוסקופ שנתי תשפ”ב

הורוסקופ שנתי תשפ”בהורוסקופ שנתי תשפ”ב מכריז על שנה שבה הכרה העצמית יותר עמוקה יהיה הדבר המרכזי. מיקומם של כוכבי הלכת יעודד אותנו ישירות לעבוד על עצמנו ולשפר תחומים שונים בחיינו. הכניסה לשנה החדשה על פי הורוסקופ תשפ”ב תהיה שלווה, לכן נסו להתמקד כמה שיותר בתקופה זו. אתם עלולים להיות מופתעים ממה שמסתתר בכם, אך היזהרו לא לשכוח את צרכי הזולת ולפעול באנוכיות. אזהרה זו נכונה שבעתיים לגבי מזלות האש המועדים להתנהגות זו. צדק במזל דגים, לפי אסטרולוגיה תשפ”ב ישפיע עלינו במחצית הראשונה של השנה, במיוחד על מזלות מים, שנציגיהם ביישנים באופן טבעי ומופנמים במקצת. בשל סיבה זו, תכונות האופי הללו מתרבות ויש סיכון לסגירה מוחלטת מול אנשים אחרים. לתאומים, מאזניים ודלי תהיה ההזדמנות להתמקד יותר ולהשוות סדרי עדיפויות. טלה, קשת ואריות ירוויחו מתקופה זו, מכיוון שהם יירגעו ולא יתנהגו בצורה כל כך אימפולסיבית.

מבחינת הקריירה של רוב המזלות הורוסקופ שנתי תשפ”ב מדבר על כוחו של אוראנוס במזל שור שימשיך להשפיע עלינו והוא מעורר את היצירתיות שלנו. מצב זה יעניק לכם דמיון ואומץ רב יותר לממש את רעיונותיכם. בכל הנוגע למערכות יחסים, לפי הורוסקופ תשפ”ב צרכי המשפחה יהיו בראש סדר העדיפויות. אנו מגלים שאנחנו לא לבד לחינם ומגיע לנו גם עזרה של מישהו קרוב, שמחזק את קשרי המשפחה. כך, אנו מקבלים יציבות רגשית טובה יותר ותחושת שייכות. בחורף על פי הורוסקופ תשפ”ב כל הבעיות שהצטברו בחודשים האחרונים יתחילו להיעלם. השינויים שחלו בתוכנו יושלמו גם אנו ונהיה אסירי תודה על כל מה שהביאה לנו שנת תשפ”ב. עלינו לשים לב לרגישות למחלות עונתיות שונות ולכן עקבו אחר כל שינוי במצבכם הבריאותי. רק כך שתוכל לשרוד תקופה זו ללא תקריות לא נעימות.

 

מזל טלה הורוסקופ שנתי תשפ”ב

מזל טלה הורוסקופ שנתי תשפ”בהורוסקופ תשפ”ב חוזה שנה אשר סובבת בעיקר סביב הביטחון הכלכלי. במתחילת השנה בני מזל טלה יכנסו לסוג של הכחשה, עם זאת, הם יחשבו באינטנסיביות על הצעדים הבאים שיש להם לנקוט בקריירה שלהם. שלב זה דומה למטמורפוזה של הזחל כיוון שבחודשים הקרובים ייצא פרפר יפהפה וכך בני מזל זה יודעו בוודאות לאיזה כיוון ללכת בתחום הקריירה. בנוסף ילידי טלה על פי הורוסקופ תשפ”ב ייהנו משנה פורחת ובריאה. זו תהיה שנה טובה, שבמהלכה על פי הורוסקופ תשפ”ב מזל טלה ינסה לדאוג לעצמו יותר, יתעניין במצבו הגופני וברווחתו. הבעיה העיקרית של מזל טלה היא אימפולסיביות. על פי אסטרולוגיה תשפ”ב ילידי מזל טלה יוכלו לגייס כסף כדי להשיג מטרה מאד חשובה. גם השנה הזאת בעזרת הכישרון המיוחד שלו מזל טלה יגלה הזדמנויות להרוויח יותר כסף.

מזל שור הורוסקופ שנתי תשפ”ב

מזל שור הורוסקופ שנתי תשפ”בעל פי הורוסקופ שנתי תשפ”ב זו תהיה שנה אשר תעניק למזל שור את היכולת להבין אחרים. אנשים בני מזל שור הם בדרך כלל יוזמים, שאפתנים ובטוחים בעצמם ועם כישורים אלה הם יעוררו השראה לסובבים אותם. על פי כך, אתם תרגישו רצון עמוק לשנות, מה שיהפוך את חייכם לטובים יותר. לפי הורוסקופ תשפ”ב כמעט כל חלק מהחיים יוערך מחדש ושום דבר לא יכול לעצור את התוכניות של בני מזל שור.עבור השוורים, השנה תשפ”ב מביאה הרבה אנרגיה, אם כי בריאותם תלויה רבות באופן שבו הם יבחרו להשתמש בה. לפי אסטרולוגיה תשפ”ב הרבעון הראשון של השנה יהיה תקופה קשה מבחינה כלכלית עבור מזל שור, אולם לאחר כחצי שנה, במיוחד עבור נשים של מזל שור שיגלו מקורות הכנסה חדשים. באותו הרגע יהיה מאוד חשוב שבני מזל שור לא יתנו לעצמם להיות מוצפים באופוריה ולא יוציאו את כספם על כל מיני תענוגות.

מזל תאומים הורוסקופ שנתי תשפ”ב

מזל תאומים הורוסקופ שנתי תשפ”בפלוטו לפי הורוסקופ תשפ”ב נשאר עוד שנתיים בבית השמיני של מזל תאומים השמיני שמתייחס לפרטיות, משאבים משותפים, מסים, חובות, זיכויים, מימון, טרנספורמציה). המעבר הארוך הזה, שהחל לפני 12 שנה, משלים את האמור לעיל. התאומים שמקבלים את תהליך השינוי הפנימי, מעודדים אותו או אפילו מבצעים אותו במודע, עשויים למצוא שיפור בבריאותם הפיזי והנפשי. מצד שני, לפי אסטרולוגיה תשפ”ב מסמנת לכם התנסויות רוחניות, דתיות, פילוסופיות ותרבותיות יכולות לסייע לכם להיפטר מפחדים ישנים מסוימים ולהבין את משמעות האירועים הטראומטיים בחייכם. כעת, לפי הורוסקופ תשפ”ב תהיה לבי מזל תאומים הזדמנות לעשות צעד חשוב מאוד לקראת ריפוי כללי. בשנת תשפ”ב יופיטר עובר לתקופה קצרה לבית העשירי של התאומים (קריירה, שאיפות, מוניטין חברתי -מקצועי) ואז חוזר לבית התשיעי, מה שאומר על פי הורוסקופ תשפ”ב שההשפעות של מעבר זה יורגשו בשנה זו. לכן, אירועים מועילים בהתפתחות המקצועית של תאומים ולדרך חדשה בחיים באופן כללי.

מזל סרטן הורוסקופ שנתי תשפ”ב

מזל סרטן הורוסקופ שנתי תשפ”בסרטן הוא המזל הרגיש ביותר בכל גלגל המזלות הוא לוקח הכל יותר מדי אישי. לפי הורוסקופ תשפ”ב שנה זו תביא לסרטן יביא אנרגיה דומה, אך עם מעט עדינות, הם יכולים להימנע מהמצבים המתוחים הנובעים מהרגישות שלו. היקום יעודד אתכם להתחיל לעבוד עם הרגשות שלכם ולאחר מכן, לנהל טוב יותר מצבי לחץ בעתיד. על מנת להשיג את מה שאתם רוצים בתחום הקריירה שיתופי פעולה מועילים מאד, אך לא בכל תנאי. אסטרולוגיה תשפ”ב ממליצה על צורך לנהל משא ומתן על גבולות מסוימים כבר מההתחלה. כמו כן, מייעץ לך להימנע מכל פעילות אסורה או לא מוסרית ולא לעסוק בעסקים מפוקפקים, מכיוון שאתם מסתכנים להיות שעיר לעזאזל.

מזל אריה הורוסקופ שנתי תשפ”במזל אריה הורוסקופ שנתי תשפ”ב

הורוסקופ תשפ”ב עבור מזל אריה מכריז על שנה מלאת בחוויות מעניינות. זו תהיה השנה מושלמת לביקור במקומות קרובים שאינם מוכרים לכם ולהתקרב לאנשים שאתם לא ציפיתם מכל מני סיבות. אל תתנגדו לחיבורים האלה כי לפי הורוסקופ תשפ”ב הם יוכלו לעזור לכם להתקדם במידה ניכרת. ידוע שהאריות שונאים את השגרה ולכן חוסר הצפי של השנה הזו יתאים להם בצורה מושלמת. מצד שני מזל אריה עדיין עשוי להתמודד עם חוסר יציבות בתחום הקריירה ולפי אסטרולוגיה תשפ”ב יהיה צורך לבצע שינויים חשובים, אולי אפילו קיצוניים. ייתכן שאתם עשויים לגלות שאתם זקוקים לכיוון מחדש, שינוי של תוכניות עתידיות או להפחית את הציפיות שלכם בקשר לפרויקטים מסוימים.

מזל בטולה הורוסקופ שנתי תשפ”במזל בתולה הורוסקופ שנתי תשפ”ב

מזל בתולה כידוע הוא מזל מאוד פרקטי, חרוץ ונאמן. לפי הורוסקופ תשפ”ב שנה זו תביא לבני מזל בתולה התמודדויות, שבאמצעותן תכונות אשר הוזכרו למעלה יועילו בכל דבר אשר יתעסקו. עם זאת, כרגיל ילידי בתולה ימשיכו על פי אסטרולוגיה תשפ”ב להישאר בלי כסף, למרות שהם יודעים להרוויח לא רע. הסיבה תהיה דווקא חלוקה לא נכונה של האמצעים הכספיים. על מנת לשחזר את רמת הנוחות הרגילה, בתולות יצטרכו להשקיע מאמץ מרבי. והם יצליחו. בשלב כלשהו של השנה על פי הורוסקופ תשפ”ב אתם תנסו להעביר חלק מהאחריות לאנשים אחרים, אך מוטב שלא לעשות זאת כי זה לא יפתור את הבעיה וזה עלול להרוס את מערכת היחסים שלכם.

מזל מאזניים הורוסקופ שנתי תשפ”ב

מזל מאזניים הורוסקופ שנתי תשפ”בהמעבר של שבתאי למזל גדי לפי הורוסקופ שנתי תשפ”ב יביא בעומס רב על רמת האנרגיות, על המצב הנפשי והפיזי. אך, זה יעזור לבני מזל מאזניים לגלות את עצמם מחדש ולמצאו את הכוחות להתמודד עם כל הקשיים שבדרך. האתגר הגדול ביותר עבור מזל מאזניים על פי הורוסקופ תשפ”ב הוא למצוא את המוטיבציה שלו. אתם צריכים את זה ביחס לאחרים, כשהמורל ירוד וביחס למשימות שאתם צריכים לבצע. בדרך זו, תוכלו לנצל את ההזדמנויות שצצות בזמן ולא תיתן לאחרים להוביל. על פי הורוסקופ תשפ”ב מדובר על תקופה מאוזנת יותר עבור מאזניים, אבל זה לא אומר שצריך לקחת את הדברים בקלילות. אם תתנהגו בצורה קרה מדי, תוכל להרחיק אנשים קרובים אליכם.

 

מזל עקרב הורוסקופ שנתי תשפ”ב

מזל עקרב הורוסקופ שנתי תשפ”בעקרב הוא מזל שאפתני מאוד ועל פי הורוסקופ תשפ”ב שנה זו תביא לו אתגרים רבים במיוחד בתחום העבודה. אם אתם כבר מזמן חשבתם על פרויקט מסוים, השנה הזו יכולה להיות נקודת התחלה בהקשר זה. עם זאת, שימו לב לניהול אחראי של הכסף – הוצאות מופרזות עלולות להפר את כל האיזון הכלכלי ולהכניס אתכם למשבר. התקופות בהן כוכב צדק נמצא בבית היצירתיות והרומנטיקה הן לפי הורוסקופ תשפ”ב יהיו תקופות מלאות חיבה ושמחה, המעניקות לכם הזדמנות טובה מאוד להרהר במה שבאמת חשוב בחיים ומה גורם לכם אושר. כמו כן, יש לציין כי שלושה מתוך ארבעת הליקויים של השמש ושל הירח אשר יתרחשו בשנת תשפ”ב ישפיעו על ציר הערכים, מה שמרמז על כך יהיו שינויים חשובים במונחים כספיים. אתם עלולים להיתקל בזמנים לא נעימים או קשים יחסית, אשר מעוררים אותך לנתח באופן ריאלי את תוכניות העתיד שלכם.

מזל קשת הורוסקופ שנתי תשפ”ב

מזל קשת הורוסקופ שנתי תשפ”במזל קשת הוא אופטימי ונלהב מאוד, המפיץ מאפיינים אלה לסובבים אותו. על פי הורוסקופ תשפ”ב שנה זו תבלוט בהשראת אחרים, אך גם בשיפורם. אתם יכולים גם לצפות ליחסים נהדרים עם המשפחה, השותפים ועם החברים. אולם בתקופה זו בריאותכם על פי פי אסטרולוגיה תשפ”ב עלולה להיות לא תקינה. המעבר של יופיטר דרך בית רביעי של מזל קשת ישפיע על נושאים הקשורים לאיזון פנימי והקשר עם הקרובים לו ודוחק בו לחפש פנימה ולחקור נקודות תורפה של ביטחון העצמי.
ייתכן שלחלק מקשתים פוחדים מהרעיון להקים משפחה או לקנות בית. ככל הנראה, מזל קשת הוא בין המזלות שצריכים על פי הורוסקופ תשפ”ב להקדיש תשומת לב מיוחדת לתחום המקצועי והפיננסי.

מזל גדי הורוסקופ שנתי תשפ”ב

מזל גדי הורוסקופ שנתי תשפ”במזל גדי, הוא חרוץ מאוד אך עיקש ועל פי הורוסקופ שנתי תשפ”ב לפניו שנה אינטנסיבית מאוד. היכונו למשא אמיתי ולרוב יהיה קשה להישאר רגועים. לפי אסטרולוגיה תשפ”ב שנה זאת תביא עבור מזל הרבה פיתולים בדרך בעיקר במערכות יחסים, במיוחד בחיק המשפחה, כמו גם אצל החברים והשותפים. מכל המזלות, מזל גדי הוא כנראה בין היחידים שמתייחס לכסף ברצינות יתרה כבר מגיל צעיר. בחייו אין רכישות ספונטאניות שנעשות על פי העיקרון “בא לי”, כי כל הכסף מחושב ומוקצה להשגת מטרה מסוימת.
במהלך כל השנה יופיעו הוצאות בלתי צפויות שלא יאפשרו להן להירגע. בתחום חיי המשפחה שנת תשפ”ב מתגלה כשקטה יחסית כי אתם תשקיעו המון אנרגיות לכיוון הזה והדברים יסתדרו בסופו של דבר.

מזל דלי הורוסקופ שנתי תשפ”ב

מזל דלי הורוסקופ שנתי תשפ”במכל מזלות האוויר בני מזל דלי יחושו שחרור מסוים ולפי הורוסקופ תשפ”ב הוא יהיה המרוויח הראשון מזרימת האנרגיה הזו והאחראים מאד בקשר למה שיקרה מעתה והלאה בכל תחומי החיים. לכל הסימנים האחרים. השפעת כוכבי הלכת על מזל דלי מגיעה מכיוון האירוע הגדול של השנה: המפגש בין צדק ושבתאי. לפי הורוסקופ תשפ”ב אתם בין המזלות אשר ירגישו את ההשפעה החזקה ביותר של הכוכבים אלה בחיי המשפחה. רק עכשיו יוצר את ההקשר הנכון שבו תוכל לבצע כמה שינויים ברורים ביחסים השונים כלפי אחרים. האתגרים אינם קטנים, אך מערכת היחסים שלכם תעמוד בהם ללא יותר מדי בעיות. אסטרולוגיה תשפ”ב ממליצה לכם להיות קפדניים יותר מבחינת הכספים ושעליכם להתאים את הוצאות להכנסות.

מזל דגים הורוסקופ שנתי תשפ”ב

מזל דגים הורוסקופ שנתי תשפ”במה שמאפיין מזל דגים זה שהוא מאד רגיש ולפי הורוסקופ שנתי תשפ”ב שנה זו תהיה קשה במיוחד עבורו. עם זאת, תקופה זו תלמד אתכם הרבה על עצמכם ותהיה לך הזדמנות להציץ בדפוסי התנהגות מרחוק. יש לצפות להרבה בכי וכעס, אבל גם שמחה והגשמה. המזל האחרון של גלגל המזלות, ינוע בשנתיים הקרובות בין הנפילה לנשגב! כפי שאתם יכולים לראות, המילים הן בסדר מסוים. באופן כללי, לדגים יש נטייה להתפזר, בהתאם לאישיותם הנמשכת לשני כיוונים ורק עכשיו הם יתחילו לקבל החלטות יותר נכונות ורק לאחר בדיקה עמוקה של הנושאים העומדים על הפרק. עם זאת בתחום המקצועי לפי הורוסקופ תשפ”ב לא יהיו הצלחות יוצאות דופן.

תפריט נגישות